B2B-plattform for Barlinek

Plattformen optimaliserer kommersiell drift mellom selskapet og utenlandske enheter i salgsnettverket. Systemet støtter ukrainske, rumenske og russiske markeder.

**automatisk oversatt tekst**

Med den økende populariteten til netthandel endres forbrukernes forventninger. I dag forventer kundene rask informasjonsflyt og konstant kontakt med oss. Funksjonene som forbedrer kvaliteten på tjenesten inkluderer muligheten til å sjekke tilgjengeligheten til produktet og kontroll av statuser for individuelle bestillinger. Systemet implementert av Ideo lar oss som leverandør svare raskere på kundenes behov. Det lar oss også aktivt påvirke gjennomføringen av oppgaven ved å vurdere tilgjengeligheten til råvaren og det ferdige produktet. – oppsummerer Tomasz Wróbel, POS-utviklingsdirektør i Barlinek S.A.

B2B-systemet muliggjør effektiv service av produktbestillingsprosessen. Hvert salgssted kan se den individuelt utarbeidede produktkatalogen, sjekke tilgjengeligheten til hvert produkt og bestille mye raskere. I tillegg kan selgeren utarbeide og skrive ut et tilbud til kunden og senere forvandle det til en ordre.

En av betingelsene for å implementere systemet var dets integrasjon med IFS-systemet på følgende områder: produktkatalog, bestillinger og strukturen i salgsnettverket. Det er også et lojalitetsprogram tilgjengelig i systemet. Deltakerne får poeng basert på registrerte og verifiserte kjøp. For øyeblikket støtter systemet ukrainske, rumenske og russiske markeder.


Komentarze ({{ all_count }})