BRW.pl salgsplattform tildelt igjen!

Vi er stolte over at butikken, og PWA-mobilappen, får anerkjennelse i meningsfulle rangeringer for e-handelsverdenen.

**automatisk oversatt tekst**

BRW.pl er den nest best rangerte e-handelsplattformen i Polen i sin kategori i henhold til den 11. Opineo.pl butikkrangeringen. Juryen satte nok en gang pris på BRW nettbutikk i kategorien HJEM OG INTERIØR DESIGN. I mellomtiden tok BRW.pl-mobilappen 4. plass i handlekurven for 2020-rapporten (koszykroku.pl). Vi hilser denne anerkjennelsen like velkommen, siden det er den største UX-undersøkelsen i Polen.

Black Red White Group har brukt våre nettsalgstjenester i over 10 år. Begge teamene jobbet hardt med sin videre utvikling ved å introdusere forbedringer og ulike optimeringsteknikker. Nok en gang er vi stolte over at først butikken, og nå PWA-mobilappen, får anerkjennelse i meningsfulle rangeringer for e-handelsverdenen.

Den årlige nettbutikkrangeringen er fremtredende innen e-handel. Det er kundenes tid til å hedre e-butikker de setter mest pris på. De endelige undersøkelsesresultatene kommer fra individuelle kundeanmeldelser publisert like etter kjøpet. Dermed er Opineo Award (dvs. Opineo Laur) et ekte vitnesbyrd om toppkvaliteten på kundeservice og tillit. I år kunne vi også se hvordan nettbutikker overvant utfordringene forårsaket av pandemien. Vi kunngjør gjerne at vår kundes butikk - BRW.pl ble nummer to i kategorien HJEMME OG INTERIØRDESIGN.

Prisen for BRW.pl-butikken beviser at implementeringen av salgsprosessen var effektiv, flittig og oppfylte alle servicestandarder.

Bortsett fra prisen, mottok Black Red White nok en anerkjennelse i handlekurven for 2020-rangeringen for mobilbutikken deres på BRW.pl. I år har forfatterne (Twisto med EDISONDA) også sett nøye på hvor effektive mobilnettversjoner, PWA-er og andre applikasjoner er.

User Experience-spesialister reviderte de 100 største salgsplattformene og vurderte ytelsen deres i over 150 kriterier, mens antall innsamlede poeng avgjorde deres rangering. En av mange referanser var å teste selve kjøpsprosessen. Imidlertid vurderte juryen også andre aspekter som var løst knyttet til dette nøkkelkriteriet. De testet for eksempel plattformens tilgjengelighet, kundeservicestøtte, butikkforskrifter eller returpolicy. BRW.pl-butikken seiret og ble ledende i kategorien Shopping-sammendrag, det vil si den aller siste fasen rett før utsjekkingssiden.

BRWs store fremtredende posisjon i den rangeringen viser at alle designet og implementerte funksjoner følger de siste shoppingtrendene og oppgraderer kundenes digitale opplevelse.

Undersøkelsen er en sjanse for alle e-handelsselskaper til å se virksomheten sin gjennom kundenes øyne og lære alt om deres erfaring. Et slikt perspektivskifte er forfriskende. Likevel, hvis det kombineres med en gruve av verdifull informasjon, kan det bidra til å forutsi og til og med overgå kundenes forventninger. I rapporten finner du også mange praktiske råd om hvordan du kan øke kvaliteten på din kundeservice og alle dens aspekter. Mens e-handelskunnskapen lar deg få et konkurransefortrinn og oppnå store ting.


Komentarze ({{ all_count }})