Svart Rød Hvit gjør netthandel enklere

BRW, den nasjonale markedslederen for møbler, introduserer nye funksjoner på nettstedet. Ideo Agency var ansvarlig for implementering av nye funksjoner.

**automatisk oversatt tekst**

Netthandel er en handelsavdeling i dynamisk utvikling. Kunder søker ikke bare etter muligheter for å kjøpe noe på nett, men også etter løsninger som vil gjøre hele prosessen så mye enklere. Black Red White kommer foran kundenes forventninger ved å introdusere nye funksjoner på nettstedet brw.com.pl.

 

Raskere, enklere, bedre...

Hjemmetilbehør i en Black Red White nettbutikk er nå tilgjengelig for Click + Collect på bare én time. Dette alternativet er en perfekt løsning for folk som verdsetter komforten med netthandel og også bryr seg om en rask bestillingsprosess. Alt du trenger å gjøre er å velge et produkt og nærmeste butikk. Bestillingen din vil være klar for henting innen 1 time.

Svart Rød Hvit nettbutikk tilbyr ulike standard leveringsmuligheter ved bestilling av tilbehør, som ekspresslevering og inPost pakkeskap. Men når du kjøper møbler og tilbehør, kan du velge et gratis Klikk + Hent-alternativ som er tilgjengelig i alle butikker. Nye funksjoner på nettsiden, som elektroniske betalingsmetoder, gjør netthandel til en enkel og komfortabel prosess.

Kunder som besøker Black Red White-nettstedet kan velge tilgjengelighetsalternativet i butikk for å sjekke tilgjengeligheten til utvalgte varer i en butikk etter eget valg. Så, etter å ha sett produktene live, kan kundene ta en mer bevisst shoppingbeslutning.

Den neste interessante funksjonen er muligheten til å legge inn en telefonbestilling med Black Red White ved å ringe kundeservicenummeret (84 685 02 02).

Implementeringen av nye funksjoner ble innledet av en nøye konkurrentanalyse. Nettstedets tidligere funksjoner ble også analysert. Brukervennlighetstesting av den nye handlevognmodellen ble utført på en gruppe utvalgte Internett-brukere.

 

En bedre handleopplevelse

"Implementerte endringer lønnet seg raskt. Introduksjonen av nye funksjoner på nettsiden, fokuset på handlekurvens styrker og eliminering av dens feil, økte raskt konverteringen. Det som gleder mest er det faktum at kundene bruker alternativet Klikk + Hent oftere". - sier Mariusz Nowak, strategidirektør for e-handel og omnikanal i Black Red White.

Nettbutikken Black Red White, utviklet i samarbeid med Ideo Agency, vant The Design of the Year-prisen under den tredje utgaven av e-Commerce Poland Awards (i en mellomstor og stor nettforhandlergruppe). Under fjorårets Webstarfestival ble imidlertid BRW kåret til den beste nettbutikken i en kategori for Hjem og hage.


Komentarze ({{ all_count }})