Vi støtter utviklingen av e-handelsledere

Salgsplattformene vi har utviklet har blitt rangert på toppen av markedskjente rangeringer.

**automatisk oversatt tekst**

BRW.pl ble vurdert til den beste nettbutikken i Polen, i kategorien HJEM, i Opineo 2022-rangeringen.

Samtidig ble den mobile handleprosessen hos BRW.pl rangert som nummer 2 i Koszyk Roku 2022-rangeringen, med de mest brukervennlige nettbutikkene.

Black Red White Group har brukt våre tjenester innen støtte og utvikling av online salgsplattformen i over 12 år.

Bilateral erfaring og tillit tillater oss effektiv, kontinuerlig utvikling og optimalisering av både selve salgsplattformen og andre områder som støtter salg.

 

Vinnerne av Opineo 2022-rangeringen var også iParts.pl og Ucando.pl, som tok 3. og 5. plass i kategorien Automotive.

iParts.pl og Ideo har jobbet sammen helt siden starten. Samarbeidet har startet for over 11 år siden, med utviklingen av den grunnleggende MVP.

Målet vårt var å skape noe mer enn bare en nettbutikk - prosjektet omfattet byggingen av den første salgsplattformen i Polen som ble integrert med Tech-Doc-databasen.

I dag er iParts.pl landsdekkende ledende innen salg av reservedeler på nett.

I tillegg til vedlikehold, pågående utvikling og teknologioptimalisering, gir vi også støtte til kundens e-handelsteam. Ekspertene våre fungerer som den eksterne markedsavdelingen til Iparts.pl.

 m2.png [82.72 KB]

Ucando er en nettbutikk med et bredt utvalg av bildeler og reservedeler. Butikken gir kundene støtte under kjøpsprosessen, og attraktive kampanjer.

Selskapet reagerer raskt på skiftende markedsbehov ved å tilby brukere tilgang til moderne teknologiske løsninger. Som svar på de økende behovene til kundene deres, har Ucando betrodd oss ​​å designe en mobilapp som lar brukere foreta praktiske og raske kjøp av bildeler.

 

Opineo Online Stores-rangeringen bruker en proprietær forskningsmetodikk, som ble positivt vurdert av Nielsen-forskningsselskapet.

Butikkvurderingssystemet er basert på klare og forståelige kriterier, og viktigst av alt har det holdt seg uendret siden første utgave av rangeringen i 2010. Dette gir mulighet for en rettferdig sammenligning av vurderinger de påfølgende årene.

Grunnlaget for Opineo.pl-metoden er et system med forbrukernes meninger, som kun kan utstedes etter kjøp i en gitt nettbutikk.

Anmeldelser gjelder hastigheten på fullføringen av ordren, nivået på kundeservice og kvaliteten på emballasjen. Kjøpere erklærer også om de vil anbefale kjøp i en butikk til vennene sine, eller ikke.

Som et resultat reflekterer rangeringen nåværende forbrukerstemning. Det regnes som det mest pålitelige (fordi uttrykt av kjøperne selv) bildet av e-handelsindustrien.

 

Koszyk Roku-rangeringen er basert på UX-undersøkelsen vurdert som grunnlag for rangeringen av de mest brukervennlige nettbutikkene i Polen.

I årets studie fokuserte EDISONDY-eksperter på mobilversjonen av nettsteder. Mobilapplikasjoner eller PWA, som er et annet område av kjøpers opplevelse, ble ikke vurdert.

Rundt 100 heuristikker ble brukt til studien. Butikkene fikk rangeringen "sant", "usant" eller "ikke aktuelt". I denne utgaven fokuserte forskerne kun på handlekurven, betalingsinformasjon, registrering og pålogging.

Poengene som ble oppnådd i disse områdene ble brukt til å beregne sluttscore for enkeltbutikker.

  Vil du vite mer om oss?

e-handel

e-handelsledere