En av mulighetene for å øke funksjonaliteten til nettbutikken, er integrering med tjenester eller applikasjoner som tilbys av eksterne leverandører. Du kan også benytte IT-systemer og applikasjoner som allerede brukes innen bedriften din.
Avhengig av selgerens behov og kjøperens forventninger, kan slik integrering – for eksempel automatisering av visse aktiviteter – spare både tid og kostnader.
Dette er de mest populære kategoriene innen integrering:
- produkt – integrering med produktkatalogen (PIM), produktegenskaper eller kategorier og priser
- logistikk – integrering med leverandører, betalingssystemer (f.eks Vipps, Stripe, Nets), kredittsystemer
- lager – integrering med lagersystemet/produktgrupper
- kommunikasjon – mulighet for kontinuerlig kontakt med brukere, og informere om ordrestatus eller effektivt ettersalg/salgsstøtte
- forretning – med systemer for kundehåndtering (CRM – Customer Relation Management)
- salgsstøtte – integrering med markedssystemer, auksjonssteder, nettsteder for prissammenligning, etc.
- markedsføring – med automasjonssystemer for markedsføring, postplattformer, sosiale media, etc.
Et unikt servicetilbud
Effektiv drift i et konkurranseutsatt marked krever kontinuerlig bruk av mange tiltak som kan få e-butikken til å være godt synlig og tiltrekke seg kunder. Derfor hender det ofte at aktivitetene våre strekker seg ut over Magento-plattformen.
Vi tilbyr også flere typer butikktjenester. Med flere års erfaring og kunnskap i ryggen, kan vi tilby kundene våre tjenester innen salg, support, konverteringsoptimalisering, og SEO-konsultasjon for Magento-baserte nettbutikker.
Vi tilbyr også netthotell-tjenester. Har bedriften din mer avanserte behov, kan vi også levere effektive B2B engros-plattformer.