-
Omnibus introduserer endringer i e-handelsbransjen
11 oktober 2022Omnibusdirektivet har som mål å styrke beskyttelsen av forbrukerrettigheter og regulere spørsmål som prisreduksjoner, eller publisering av meninger om produkter. Entreprenører plikter å justere butikkene sine frem til 28. mai. -
Hva bør man fokusere på i internasjonale e-handelsprosjekter?
27 september 2022Krisen som oppsto på grunn av COVID-19-pandemien var utvilsomt et vendepunkt i nettsalg. Denne situasjonen har endret tilnærmingen til å drive virksomhet betydelig. -
WMS-plattformimplementering
13 september 2022Dawid Rój, prosjektleder i Asiston, snakker om implementeringen av WMS-systemet og bestemmer hva som påvirker verdien for selskapet. -
PIM. Åpne sinnet ditt for den digitale transformasjonen
30 august 2022Bevisst ønske om en moden og digital forretningsmodell garanterer stabilitet og konstant utvikling selv under ugunstige forhold. -
Hvordan unngå feil i prosessen med intranettimplementering?
16 august 2022Når du tar en slik beslutning, er det verdt å analysere og planlegge hele prosessen. Det lar deg unngå mange feil og gjør det lettere å oppnå ønskede effekter. -
17 vanlige feil å unngå når du designer nettbutikken din
02 august 2022Hva kan du gjøre for å lokke en bruker til å besøke butikken din og foreta et kjøp der? For det første, pass opp for disse enkle, men vanlige feilene... -
Design optimalisert med tanke på UI/UX: Axure vs Figma
05 juli 2022Designkonsept er halve kampen. Å velge riktig designverktøy har stor innvirkning på prosessen med å nå målet ditt. -
Generasjon "Z" - en ny generasjon kunder?
22 april 2022Hvordan vinne deres hjerter og gjøre dem til lojale kjøpere? -
Tre ganger ja for søkeverktøy for e-handel
15 desember 2021Nyttig for produktsøk og nettstednavigering. Verdifull kilde til informasjon om kunders behov og atferd. En skreddersydd produktsøkemotor i e-handel er en investering som gir flerdimensjonal fortjeneste. -
Søkemotorer for e-handel - verktøyoversikt
15 desember 2021En søkemotor i en e-handelsplattform er et must når du vurderer forbrukernes økende krav, og forventningen om raskere, enklere og mer nøyaktig levering av verdifulle resultater.