Blogg (automatically translated)

Artiklene er oversatt av Google Translate

  • De viktigste typene innholdsmarkedsføring

    12 april 2018
    Innholdsmarkedsføring ble nødvendig for å bygge en salgsfremmende strategi. Det er vanskelig å finne et merke som ikke vil bruke potensialet sitt i sin merkevareidentitet eller salgskampanjer. Det finnes mange forskjellige typer innholdsmarkedsføring tilgjengelig. La oss se nærmere på dem for å finne ut hvilken som passer merket best, tilfredsstiller brukernes forventninger eller er mest trendy.
  • UKE-nettstedet vinner konkurransen 'Nettsted uten barrierer'!

    09 mars 2018
    Konkurransen fremmer nettsider laget i samsvar med ideen om å motvirke digital eksklusjon og tilgang til informasjonsdiskriminering. Blant vinnerne var det en annen nettside utført av Ideo. Den barrierefrie nettstedskonkurransen arrangeres årlig. Hovedmålet er å skille ut nettsider som er tilpasset behovene til funksjonshemmede og eldre for å forhindre digital ekskludering. Nettsteder som sendes inn til konkurransen blir evaluert av teamet av eksperter.
  • Kampanjekampanje for Peugeot

    14 februar 2018
    For denne kunden utfører vi komplekse aktiviteter som har som mål å promotere merkevarens tilbud og effektiv styring av kommunikasjonen.
  • E-handelstrender for 2018

    04 desember 2017
    Hvis jeg måtte oppsummere e-handelsmarkedet i 2017 med bare ett ord, ville det vært «en økning». Det som har vært spesielt merkbart er gründernes intensjon om å åpne flere nettbutikker. Det viktige aspektet var også økningen i betydningen av mobilkanalen i e-handel. La oss se hvilke trender som vil påvirke e-handel i 2018.
  • Ideo med 5 Google Partner Premium-spesialiteter

    18 september 2017
    Ideo Agency er ett av 10 selskaper i Polen som har alle de fem Google Partner Premium-spesialiseringene. Nylig har våre ansatte også fått Google-sertifikater for å designe og optimalisere mobilsider.
  • 5 velprøvde måter å øke trafikken på selskapets nettside

    24 august 2017
    Hver dag surfer millioner av brukere over hele verden på Internett, søker etter tilbud, handler, har det gøy og kommuniserer med andre. Hvordan skille seg ut på bakgrunn av mange og dynamiske konkurranser? Hva bør du gjøre for å omdirigere i det minste noe av denne enorme trafikken til nettstedet ditt? Nedenfor er noen av nøkkelingrediensene for suksess.
  • Markedsføring av nettbaserte arrangementer – hvilke kanaler skal du bruke?

    18 juli 2017
    Vi opererer i dag i en verden som får oss til å overføre alt vi gjør live til den digitale verden. Vi legger til bilder fra ferien på Facebook, bilder fra middagen på Instagram og på Endomondo, en oversikt over treningen vår. Når vi organiserer arrangementer, må vi ikke glemme at de skal gjenspeiles i denne digitale dimensjonen, fordi vi for eksempel allerede har utviklet en vane med å markere vår deltakelse på et gitt arrangement på Facebook.
  • Ny FaktyKaliskie.pl for Multimedia Polen

    11 juli 2017
    Vi gjennomførte en grundig modernisering av informasjonsportalen på vegne av Multimedia Polska S.A. Etter endringer har portalen nå over 2,5 millioner sidevisninger per måned, og dette tallet øker betydelig.
  • Konstant samarbeid med Medical University i Lublin

    25 mai 2017
    I løpet av få år med samarbeid med Universitetet er vi forfatter av prosjektet og implementeringen av flere informasjonsportaler og dedikerte applikasjoner. Det siste prosjektet er en intranettplattform.
  • 8 steg til en god IT-investering

    20 april 2017
    Din bedrift bestemte seg for å implementere IT-systemene som har som mål å optimere arbeidet og generere målbare fordeler? Under lanseringsfasen er det mulig å gjøre feil som kan påvirke verktøyets ytelse. Selv om løsningen skal være "perfekt", kan det hende at den ikke blir godt mottatt av arbeiderne. De må være sikre på kvaliteten; til slutt vil de bruke den hver dag på jobben.