Blogg (automatically translated)

Artiklene er oversatt av Google Translate

  • Revisjon Grant Thornton – Våre kunders nettsteder settes stor pris på

    06 mars 2019
    Grant Thornton gjennomførte en sammenlignende revisjon mellom offentlige og private institusjoner når det gjelder nettsteders tjenestebrukbarhet. Vurderingen deres satte stor pris på 3 nettsideprosjekter som vi laget for våre kunder.
  • Informasjons- og nyhetsportaler for Medicover

    11 februar 2019
    Spesialiserte portaler, som er en rik kilde til informasjon. Teknologien vi brukte garanterer effektiv støtte på nesten 1,8 millioner sidevisninger per måned.
  • Informasjonsportalen Prawo.pl for Wolters Kluwer

    22 oktober 2018
    Den moderne og solide portalen som leverer de siste og viktigste nyhetene på det juridiske området. Wolters Kluwer er den ledende leverandøren av publiserings-, informative- og designtjenester for fagfolk innen juss og administrasjon. Selskapet opererer i over 40 land og sysselsetter 19 000 ansatte.
  • Hvordan tar man betalt for SEO og SEM-tjenester?

    19 september 2018
    Den digitale verden i dag fungerer ikke som et alternativ til den virkelige, men den er et komplekst tillegg til den. Kunder begynner oftere sine shoppingaktiviteter offline og fortsetter dem online. De fullfører transaksjonen der eller sammenligner tilbudene og velger favoritten.
  • B2B-plattform for Barlinek

    13 august 2018
    Plattformen optimaliserer kommersiell drift mellom selskapet og utenlandske enheter i salgsnettverket. Systemet støtter ukrainske, rumenske og russiske markeder.
  • De viktigste typene innholdsmarkedsføring

    12 april 2018
    Innholdsmarkedsføring ble nødvendig for å bygge en salgsfremmende strategi. Det er vanskelig å finne et merke som ikke vil bruke potensialet sitt i sin merkevareidentitet eller salgskampanjer. Det finnes mange forskjellige typer innholdsmarkedsføring tilgjengelig. La oss se nærmere på dem for å finne ut hvilken som passer merket best, tilfredsstiller brukernes forventninger eller er mest trendy.
  • UKE-nettstedet vinner konkurransen 'Nettsted uten barrierer'!

    09 mars 2018
    Konkurransen fremmer nettsider laget i samsvar med ideen om å motvirke digital eksklusjon og tilgang til informasjonsdiskriminering. Blant vinnerne var det en annen nettside utført av Ideo. Den barrierefrie nettstedskonkurransen arrangeres årlig. Hovedmålet er å skille ut nettsider som er tilpasset behovene til funksjonshemmede og eldre for å forhindre digital ekskludering. Nettsteder som sendes inn til konkurransen blir evaluert av teamet av eksperter.
  • Kampanjekampanje for Peugeot

    14 februar 2018
    For denne kunden utfører vi komplekse aktiviteter som har som mål å promotere merkevarens tilbud og effektiv styring av kommunikasjonen.
  • E-handelstrender for 2018

    04 desember 2017
    Hvis jeg måtte oppsummere e-handelsmarkedet i 2017 med bare ett ord, ville det vært «en økning». Det som har vært spesielt merkbart er gründernes intensjon om å åpne flere nettbutikker. Det viktige aspektet var også økningen i betydningen av mobilkanalen i e-handel. La oss se hvilke trender som vil påvirke e-handel i 2018.
  • Ideo med 5 Google Partner Premium-spesialiteter

    18 september 2017
    Ideo Agency er ett av 10 selskaper i Polen som har alle de fem Google Partner Premium-spesialiseringene. Nylig har våre ansatte også fått Google-sertifikater for å designe og optimalisere mobilsider.