Blogg

  • 19 september 2018

    Hvordan tar man betalt for SEO og SEM-tjenester?

    Den digitale verden i dag fungerer ikke som et alternativ til den virkelige, men den er et komplekst tillegg til den. Kunder begynner oftere sine shoppingaktiviteter offline og fortsetter dem online. De fullfører transaksjonen der eller sammenligner tilbudene og velger favoritten.
  • 13 august 2018

    B2B-plattform for Barlinek

    Plattformen optimaliserer kommersiell drift mellom selskapet og utenlandske enheter i salgsnettverket. Systemet støtter ukrainske, rumenske og russiske markeder.
  • 12 april 2018

    De viktigste typene innholdsmarkedsføring

    Innholdsmarkedsføring ble nødvendig for å bygge en salgsfremmende strategi. Det er vanskelig å finne et merke som ikke vil bruke potensialet sitt i sin merkevareidentitet eller salgskampanjer. Det finnes mange forskjellige typer innholdsmarkedsføring tilgjengelig. La oss se nærmere på dem for å finne ut hvilken som passer merket best, tilfredsstiller brukernes forventninger eller er mest trendy.
  • 09 mars 2018

    UKE-nettstedet vinner konkurransen 'Nettsted uten barrierer'!

    Konkurransen fremmer nettsider laget i samsvar med ideen om å motvirke digital eksklusjon og tilgang til informasjonsdiskriminering. Blant vinnerne var det en annen nettside utført av Ideo. Den barrierefrie nettstedskonkurransen arrangeres årlig. Hovedmålet er å skille ut nettsider som er tilpasset behovene til funksjonshemmede og eldre for å forhindre digital ekskludering. Nettsteder som sendes inn til konkurransen blir evaluert av teamet av eksperter.
  • 14 februar 2018

    Kampanjekampanje for Peugeot

    For denne kunden utfører vi komplekse aktiviteter som har som mål å promotere merkevarens tilbud og effektiv styring av kommunikasjonen.
  • 04 desember 2017

    E-handelstrender for 2018

    Hvis jeg måtte oppsummere e-handelsmarkedet i 2017 med bare ett ord, ville det vært «en økning». Det som har vært spesielt merkbart er gründernes intensjon om å åpne flere nettbutikker. Det viktige aspektet var også økningen i betydningen av mobilkanalen i e-handel. La oss se hvilke trender som vil påvirke e-handel i 2018.
  • 18 september 2017

    Ideo med 5 Google Partner Premium-spesialiteter

    Ideo Agency er ett av 10 selskaper i Polen som har alle de fem Google Partner Premium-spesialiseringene. Nylig har våre ansatte også fått Google-sertifikater for å designe og optimalisere mobilsider.
  • 24 august 2017

    5 velprøvde måter å øke trafikken på selskapets nettside

    Hver dag surfer millioner av brukere over hele verden på Internett, søker etter tilbud, handler, har det gøy og kommuniserer med andre. Hvordan skille seg ut på bakgrunn av mange og dynamiske konkurranser? Hva bør du gjøre for å omdirigere i det minste noe av denne enorme trafikken til nettstedet ditt? Nedenfor er noen av nøkkelingrediensene for suksess.
  • 18 juli 2017

    Markedsføring av nettbaserte arrangementer – hvilke kanaler skal du bruke?

    Vi opererer i dag i en verden som får oss til å overføre alt vi gjør live til den digitale verden. Vi legger til bilder fra ferien på Facebook, bilder fra middagen på Instagram og på Endomondo, en oversikt over treningen vår. Når vi organiserer arrangementer, må vi ikke glemme at de skal gjenspeiles i denne digitale dimensjonen, fordi vi for eksempel allerede har utviklet en vane med å markere vår deltakelse på et gitt arrangement på Facebook.
  • 11 juli 2017

    Ny FaktyKaliskie.pl for Multimedia Polen

    Vi gjennomførte en grundig modernisering av informasjonsportalen på vegne av Multimedia Polska S.A. Etter endringer har portalen nå over 2,5 millioner sidevisninger per måned, og dette tallet øker betydelig.